From: "Fábián Attila" <fabiana@××××.hu>
To: gentoo_lista <gentoo-user-hu@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-hu] yafray compile ld error 2x2 dual Xeon gepen
Date: Fri, 12 May 2006 15:00:49
1 Sziasztok!
2
3 Bár nem tartozik a listához szorossan, de itt hátha tud valaki segíteni. A
4 yafray-0.0.8-at szeretném lefordítani egy 2x2 dual Xeon gépre amin suse 9.x fut
5 egy gcc (GCC) 4.0.2 20050901 (prerelease) (SUSE Linux)-vel. A fordítás kimenete
6 a csatolt fájlban van. Ha jól látom akkor egyszerre nem lehet static és shared
7 a lib ami nyilvánvaló, de honnan veszi hogy annak kell lennie. A scons-nek
8 pedig akárhogy kerestem nem találtam, hogy hol lehet megmondani konkrétan, hogy
9 felejtse el az egyiket. De arra is gondoltam, hogy ez valami gép specifikus
10 feature amit nem is lehet megkerüli. Más géepekn soha nem volt ilyen
11 gondom. Szóval ha van valakinek valami ötlete azt megköszönöm!
12
13 Ati

Attachments

File name MIME type