From: Wrekno <wrekno@××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] nfs fagy
Date: Wed, 28 Jan 2004 19:35:08
Keresztes Ákos <xsak@××××××××××××.hu> wrote:

> Helló! > > Gentoo NFS kiszolgálóra szeretnék OpenBSD-vel felcsatlakozni... De nem > megy teljesen... > Felcsatolom ("mount -t nfs gentoo:/admin/OpenBSD-src /usr/src/"), ez > hiba nélkül megtörténik. Ha listát kérek a könyvtárról, még az is ok, > mindent kiír. Node ha már fájlt akarok olvasni a könyvtárból, akkor > hibajelzés nélkül megfagy a parancs. A gép (OpenBSD) működik, de a > parancsot nem tudom kilőni (kill -9-cel sem, újraíndítás is csak reset > gombbal). > > Kiszolgáló oldalon: > Gentoo Linux kernel 2.4.24-ck1 , nfs-utils ebuild 1.0.6 > (alapbeállításokkal), > /etc/exports: > # /etc/exports: NFS file systems being exported. See exports(5). > /admin/OpenBSD-src dexter(rw,insecure,no_root_squash) > > Kliens oldalán: > OpenBSD 3.4, alapértelmezett mount_nfs. > > Nincs hibára utaló naplóbejegyzés egyik gépen sem. >
Nalam mindket gep gentoo, de ugyanezt csinaljak, azzal a kulonbseggel, hogy nem azonnal, hanem pl masolasnal, 2-10 mega utan. Ugyancsak nem talaltam bejegyzest semmirol. Nalam nfs v3 van, megprobalom ujra v2-t, az mar egyszer mukodott. Szal meg semmi jot nem tudok mondani. Amikor megfagy, ujrainditom az nfsd-t, es akkor szo nelkul megy tovabb megint 2-10megat. Neha akar tobbet is. En sem ertem miert csinalja ezt. Udv wrekno -- gentoo-user-hu@g.o mailing list