From: Kispal Szabolcs <kispalsz@×××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] kde
Date: Fri, 23 Apr 2004 09:39:37
1 Szia, en ugyan igy jartam, es rengeteget szivtam vele.
2 Vegso megoldaskent nem forditottam a multimediaba az audiofile_artsplugint.
3
4 itt egy lista az FGO-rol hogy mikkel probalkozhatsz. Eleg durva megoldas de en
5 nem talaltam masikat. Ha van valami egyeb otlet, akkor arra en is kivancsi
6 lennek.
7
8 export DO_NOT_COMPILE="arts audiofile_artsplugin doc juk kaboodle
9 kfile-plugins kmid kmix mpeglib mpg123_artsplugin oggvorbis_artsplugin
10 xine_artsplugin krec noatun mpeglib_artsplug" && emerge kdemultimedia
11
12 Szerintem egysyerre csak egyel probalkozz, azzal amelyik leall a forditas.
13 nalam az audiofile_artsplugin volt. es igy nezett ki:
14
15 export DO_NOT_COMPILE="audiofile_artsplugin " && emerge kdemultimedia