From: "Pongrácz István" <gentoo.macs@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] MTP eszkoz dmesg
Date: Mon, 01 Jan 2007 21:20:03
2007. 01. 1, hétfő keltezéssel 22.05-kor Tanács Dávid ezt írta:
> mtp-detect programja nem lat semmit. Ha atallitom a kutyut MSC-rol > MTP-re, semmi valtozast nem latok. Dmesg szerint ott van, nincs rajta > particio, /dev/sda mountolhato, tudok ra zenet tolteni, ez a resze > rendben is van.
... Szia! Mit szeretnél még azon felül, hogy rátöltöd a zenét és majd azon hallgatod? :) Szerintem már ez is teljesen jó :) Ha nem tetszene, használtban átveszem ;) István -- Nyílt forráskód azokra az igazán nehéz napokra. BSA Open source for those really hard days. BSA http://www.osbusiness.hu -- gentoo-user-hu@g.o mailing list