From: POLONKAI Gergely <polesz@×××××××××.info>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] initscipt uzenetek eltuntetese
Date: Mon, 22 Jan 2007 08:21:20
A soros portra ugyanezen biztonsagi paranoia miatt nem kuldhetem ki az
uzeneteket, a konzolra viszont szükség van (egy érdekes login wrapper
kerül oda "normál" és soros konzolon is). A kernel üzeneteit le tudom
tiltani a quiet opcioval, az init scriptek viszont ettol meg mindig
irkalnak :(

-- gentoo-user-hu@g.o mailing list