From: Testa <testa.a.tapos@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] GNOME3
Date: Sat, 29 Oct 2011 12:10:11
Tenylegesegben termeszetesen nem ...
De egy aternativ kozep utat valasztottam...
Nem futtatom se a hald t se a dbus -t ... Ez mar ki is zarja a gnome teljes
kihasznalasat... A tomboy , az osszes indexelo, kereso,  addressbook. es
hardware layer funkcio gyakorlatilag vagy nincs beforgatva vagy csak ilyen
olyan modon biztonsagi okokbol kitiltottam... Igy rengeteg eroforrast is
meg tudtam sporolni...
Ket eve tertem at icewm rol gnome ra... az ok a trackker alkalmazas volt,
melle a panelra ultetheto sensore applett,  es a nagyszeru system
monitoring funkcio...
Mivel az uj gnome ba gyakorlatilag ezek kozul csak a system monitoring
maradt meg... Igy a ssensor apletett es a trackert is vagy en magam atirom
(erre idom nincs) vagy alternativat keresek ra,,,
A problemam az hogy nem talalok time trackert... Amivel kb szamon szoktam
tartani melyik munka mennyi idombe kerult... Es persze nem csak a sajat
teljesitmenyem tudom merni...
Sensor applett et se talaltam...  Pedig szuksegem van ra tekintve hogy
minden gepem folyamatosan 100% lek koruli proccessor terheltseggel mukodik
Icewm re vissza ternek de az icewmtray annyira instabil hogy felek sok
problemat okozna munka kozben ...  Es nalam meg csak hadjan de nem csak
nekem kell hasznalni...
Az xfce meg csak most fogom tesztelni...
Az LXDE... Nem lattam at bizonyos reszeit... es gyanusan sookat eszik
indulaskor... Ezt at kell turni rendesen hogy jo legyen.... Ami megint
ido...
Az xmonad nekem meg felelne ... de nem csak nekem kell.... (mondhatnam azt
is hogy almaim felulete ... mert minimalista es iszonyu gyors) De masnak
ezt hogy magyarazzam el ???
A KDE ... Gyonyoru, es mindent tud ami nekem kenne... viszont csak disz...
Kirakatba tenyleg franko ... de masra nem jo...  Hasznalhatatlanul lassu...

Koszonom a velemenyeiteket!!!