From: George Hron <hrgyster@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Samba PDC
Date: Wed, 11 Apr 2007 10:13:16
1. NEM teszünk aláhúzásjelet a tartomány nevébe. Kötöjelet sem. Pontot meg
pláne. [A-Z].
2. A nsswitch-ből a wins sorokat AZONNAL vedd ki. Túl azon hogy helytelenül
is vannak írva, és semmi közük a samba auth-hoz, még ha jók lennének is
hibásak lennének. Tedd szépen vissza a régi compat sorokat.
3. a smb.conf TELJES tartalmát tessék beidézni. Nem látok semmi
authentikációra utalót. Pl. passwd backend sor sincs az idézetbe. Szedd ki a
megosztásokat, többit idézd be.
4. testparm ugye megvolt mielőtt ráengedtük a smbd-t a konfigra?