From: Balazs Skerlecz <bskerlecz@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Virtual PC + Gentoo + WinXP
Date: Wed, 16 Nov 2005 00:59:29
Ke'tszeri Csaba wrote:

> Péter Zsoldos írta: > >> Olyanokon aggódtam, hogy pl. kernel forgatásnál mire kell figyelni, >> megoldható lenne-e, hogy a gentoo-t amúgy önmagában is bootolhassam, >> stb. > >
(Fokepp vmware-z hasznaltam, virtualpc-t max 2*. De gondolom, h a konkurensek, legalabb ugyanazokat tudjak.) Szoval vmware+linux: - mindenkeppen ajanlott a vmware-tools-t feltenni - ebben vannak a virtualis eszkozokhoz kapcsolodo driver-ek es "szervizek" - (forditaskor az aktualis kernelforrasoknak rendelkezesre kellett alniok...) - be lehet akar fizikai particiot is mountolni, uh meglevo linuxot be lehet bootolni vmware ala, v fizikai particiora installni linuxot vmware-bol. - arra nyilvan kell ugyelni, hogy normal boot-kor a normal driver-ek, vmware bootkor a tools driverei toltodjenek (X-nel is) debiannal hasznaltam hosszabb ideig, semmi problemam nem volt, a vmware-tools-on kivul a kisujjamat sem kellett mozditanom es minden transzparensen? mukodott.
Ez jo. Ha ideiglenes, esetleg tobb fejlesztoi kornyezetet akarsz csinalni, gondold meg, h egyaltalan erdemes-e azt a rengeteg idot raszanni, ami a gentoo install/konfig/uzemeltetessel jar.