From: Nagy Ferenc <ferenc.nagy@××××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] kde4 blocking kde3
Date: Tue, 03 Feb 2009 09:26:15
1 A doksiban a legelső pont, hogy a régebbi verziót alapból el kell távolítani,
2 mert nem tudnak egymás mellett működni.
3
4 Slot-olni csak a 4.x sorozat minor verziókat tudod a +kdeprefix USE flaggel
5 (bocs a magyartalanságért :-) ). Arról én eddig sehol nem találtam infót,
6 hogy a 3.x és 4.x egymás mellett létezni tudna, ezért is nem váltottam eddig.
7
8 Üdv: Feró