From: Pongracz Istvan <pongracz.istvan@×××××.com>
To: "gentoo-user-hu@l.g.o" <gentoo-user-hu@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-hu] Fax és az ő dolgai
Date: Fri, 27 Apr 2007 09:37:29
1 Sziasztok,
2
3 Előszó
4 Szórakozok a fax szerver témakörével.
5 Miután a laptopomon lévő modemet sikerült életre kelteni, kipróbáltam a
6 faxolást.
7 Az efax-al sikerült végre rájönnöm, hogy hogyan lehet faxot küldeni
8 parancssorból.
9 Felpakoltam a fax4cups-ot is.
10
11 A problémák
12 Cserébe amikor ascii szöveget faxolnék át máshová, az bizony nem megy
13 át, csak az üres lap.
14 fax send telefonszam szovegesdoksi
15 Postscriptel egyelőre nem próbálkoztam.
16 Az lpr -P Fax -J telefonszam nyomtatando_szoveg sem működik. Beakad.
19 Másik gépről is szeretném használni a faxot és nem parancssorból, hanem
20 mint cups nyomtatóval.
21
22 Kérdések
23 Sikerült valakinek ügyesen beizzítania egy működő faxszervert pl. efax
24 +cups-al?
25 Különös tekintettel a fax küldés és fogadásra távoli gépről, GUI-ban :)
26
27 Googliztam egy párat, de a gentoo doksija is kicsit hiányos a gui és
28 remote esetében.
29
30 Mindezt megfejelve, ha valaki már szórakozott ISDN (Hisax driverrel)
31 ugyancsak fax megoldással, az is érdekel :)
32
33 Üdv,
34 István
42 IT szolgáltatások, alkalmazásszolgáltatás
43 http://www.osbusiness.hu