From: Pongracz Istvan <pongracz.istvan@×××××.com>
To: "gentoo-user-hu@l.g.o" <gentoo-user-hu@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-hu] Fax és az ő dolgai
Date: Fri, 27 Apr 2007 09:37:29
Sziasztok,

Előszó
Szórakozok a fax szerver témakörével.
Miután a laptopomon lévő modemet sikerült életre kelteni, kipróbáltam a
faxolást.
Az efax-al sikerült végre rájönnöm, hogy hogyan lehet faxot küldeni
parancssorból.
Felpakoltam a fax4cups-ot is.

A problémák
Cserébe amikor ascii szöveget faxolnék át máshová, az bizony nem megy
át, csak az üres lap.
fax send telefonszam szovegesdoksi
Postscriptel egyelőre nem próbálkoztam.
Az lpr -P Fax -J telefonszam nyomtatando_szoveg sem működik. Beakad.

Másik gépről is szeretném használni a faxot és nem parancssorból, hanem
mint cups nyomtatóval.

Kérdések
Sikerült valakinek ügyesen beizzítania egy működő faxszervert pl. efax
+cups-al?
Különös tekintettel a fax küldés és fogadásra távoli gépről, GUI-ban :)

Googliztam egy párat, de a gentoo doksija is kicsit hiányos a gui és
remote esetében.

Mindezt megfejelve, ha valaki már szórakozott ISDN (Hisax driverrel)
ugyancsak fax megoldással, az is érdekel :)

Üdv,
István

--
IT szolgáltatások, alkalmazásszolgáltatás
http://www.osbusiness.hu