From: Mezei Zoltan <mz269@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] X problema
Date: Sat, 31 Jan 2004 13:48:28
Hali!

On Sat, 31 Jan 2004, Balazs Pocze wrote:
> Nekem úgy rémlik még a debianos időből, hogy az X11-nek kell egy wrapper > script amivel indíthatja user is. Gondolom ezzel lehet gond.
Nem itt volt a gaz. A /usr/ filerendszert siman csak atmasoltam egy particiorol egy masikra, aztan a suid bit valamiert elveszett az XFree86-rol. Szomoru, kivancsi vagyok, hogy meg vajon hany fileon kellene suidnek lennie :/ -- Zizi "Tegyuk fel, hogy az igazsag egy no..." (Nietzsche) -- gentoo-user-hu@g.o mailing list