From: cjvt <cjvt@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] dbus vs kdm
Date: Sat, 21 May 2011 07:16:51
2011. május 19. 20:04:39 dátummal Bukuli Norbert az alábbiakat írta:
> dbus rendesen fut?
Nekem ugy tunik, hogy igen, mindenesetre semmi nem utal arra, hogy barmi rendetlen lenne a dbus futtatasa soran, leszamitva persze a kdm.log erintett bejegyzeset.
> logokban mi lehet talalni?
A /var/log-on belul egyedul a kdm.logban talalhato vonatkozo rendellenesseg, a user .xsesson-errors file tele van nepomuk-dbus hibauzenetekkel. viszont veletlenul kiderult, hogy megiscsak tovabb lehet jutni a splash kepernyon, ha eleg turelmes az ember, akkor kb. 2 ora (!) utan mar megjelenik es hasznalhato a munkaterulet. vt