From: Gyuszk <hangcsapda@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Gentoo dokumentáció magyarítási projekt
Date: Tue, 27 Feb 2007 12:50:18
Aleph írta:
> ÁÁÁÁÁÁÁÁ > > Ilyenkor sajnálom nagyon, hogy átadtam a feladatom. :-( Olyan szívesen > küldtem volna hangcspdának egy CSUPANAGYBETŰS levelet :-$ > Nem tudom, hogy honnan veszed, hogy behalt: folyamatosan frissül a > doksilista, ha nem is olyan gyakran. Meg hát azért nagyon szíven üt, > ha valaki az ~egy évvel ezelőtt elkezdett szervezőmunkámat észre sem > veszi. Főképpen akkor, ha mát kb 4 éve is Gentoo-t használt. > Nemrégiben valaki megkérdezte a MaGenTán, hogy van-e valakinek kedve > egy kifejezetten Gentoo-s blogportált nyitni. Akkor is majd kifolyt a > szememen az agyam, most is majd kifolyik a szememen az agyam. > Nem lehetett volna azt megkérdezni (mint ahogy illik is): ki > foglalkozik itt fordítással? Mondjuk. > A másik: ezt a listát mind a volt vezető, mint a mostani vezető > olvassa! Iszonyat időket áldozunk Gentoo fejlesztésre, és óriási > áldozatot kell hoznunk ennek az időnek a felszabadítására. Azért > csináljuk, mert szeretjük. Erre jössz te, és rivális csapatot > szeretnél szervezni a csapatunkból! Okés, hogy a második levélben > korrigáltál az egészen, de akkor is az első leveledet kaptam kézbe > ezen a listán kétszer, a gentoo.org-os főnökeinktől szintén. > Még mindig fent van az agyam a csilláron, de békésebben: > Köszönjük a jelentkezésed. Remélem neked több időd lesz, mint nekünk, > és sokat tudsz előremozdítani az ügyben. Kérlek ezen a listán vedd fel > a kapcsolatot Sipivel, és ő elindít az úton. :-) > Sok sikert. > > Aleph > > *Gyuszk* <hangcsapda@×××××.com <mailto:hangcsapda@×××××.com>> írta, > 2007.02.26.: > > George Hron írta: > > Szerintem csatlakozz a már meglévő Gentoo Dokumentációs projekthez. > > Íratkozz fel a gentoo-doc-hu listára, és írd meg, hogy szeretnél > > csatlakozni. Szivesen veszünk minden dolgos kezet, mert mostanában > > kevesünknek van ideje fordítani. > > > > Nem árt, ha írsz freenode.net <http://freenode.net> < > http://freenode.net> -es nicket és > > kulcsszerveren publikált GPG kulcsot is (ez utóbbi lehetőleg olyan > > mailcímre legyen regelve, amin olvasod is a leveleket). > > > > *Gyuszk* <hangcsapda@×××××.com <mailto:hangcsapda@×××××.com> > <mailto:hangcsapda@×××××.com <mailto:hangcsapda@×××××.com>>> írta, > > 2007.02.25.: > > > > Tisztelt Gentoo felhasználók! > > > > Úgy gondoltam, hogy újra életre keltem a Gentoo leírások > magyarra > > fordításának projektjét. > > Évekkel ezelőtt még aktívan létezett ez a projekt (valamikor > az 1.4-e > > Gentoo változat körül, talán 2-3 éve), de valamilyen okból > kifolyólag > > elhalt, a Gentoo vezetése pedig eltávolította azt a > hivatalos doksi > > nyelvek közül. > > Ha valaki jelenleg dolgozik ezen, kérem szóljon, és > csatlakoznék > > hozzá. > > A bejelentéseket (itt és máshol) azért teszem, hogy az > esetlegesen > > már > > folyamatban lévő fordításokat összefogjam, illetve ha nincsenek > > ilyenek > > (felvettem a kapcsolatot a Gentoo dokumentációjával foglalkozó > > emberekkel, ők nem tudnak róla), akkor a közösség > beleegyezésével > > elindítsam azt. > > A fordítást egyelőre én magam kezdem el, de bárkit, aki > részt venne > > benne, lektorálással, fordításokkal, miegyébbel, kérem > jelezze nekem > > itt, vagy az elérhetőségeim egyikén: > > > > hangcsapda at gmail dot com > > hangcsapda at freemail dot hu (msn) > > Gyuszk #gentoo #gentoo-doc #debian.hu #linuxforum.hu @ freenode > > > > Köszönöm! > > > > -- > > gentoo-user-hu@g.o <mailto:gentoo-user-hu@g.o> > <mailto: gentoo-user-hu@g.o > <mailto:gentoo-user-hu@g.o> > > > mailing list > > > > > Üdv! > > GPG-t egyelőre egyáltalán nem használok, de már régebb óta be akartam > vezetni. > A listára fel fogok íratkozni. > > Köszönöm az útbaigazítást, és ne haragudjatok, fogalmam sem volt > róla, > hogy a fordítási projekt létezik. A dolgot hasonló tálalásban > beküldtem > a hup -ra, illetve a linuxforum.hu <http://linuxforum.hu> -ra, > továbbá beszéltem a > dokumentációs arcokkal a freenode @ #gentoo-doc -on, és angolul > beküldtem szándékomat a gentoo-doc listára is. Ne haragudjatok, ha > léteztek, akkor természetesen csatlakozom, ha kikerül a hír hupra, a > kommentek között korrigálni fogok, ahogy a többi bejelentésnél is. > > > A freenode-os nickem az, amit odaírtam: Gyuszk > -- > gentoo-user-hu@g.o <mailto:gentoo-user-hu@g.o> > mailing list > >
Üdv! Tökéletesen igazad van! Igaz, ami igaz: nem néztem úgy utána a dolognak, ahogy kellett volna! Ez az igazság! Minden helyen, ahol bejelentettem a dolgot, korrigáltam! A hup-ra ki sem került a hír, mert mielőtt trey elfogadta volna és kitette volna, üzentem neki, hogy mekkorát tévedtem. Remélem mostmár nincs harag. A csapathoz természetesen mint közlegény csatlakozom. Egyébként írtam Sipinek, de még nem válaszolt. Gyuszk -- gentoo-user-hu@g.o mailing list