From: Michal Kurgan <linux_user@××.pl>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: [gentoo-user-pl] Kopete, kontakty gg i import
Date: Thu, 18 Aug 2005 18:43:10
1 Witam!
2 Mam takie pytanko. W sieci znalazłem że Kopete potrafi importować kontakty z
3 serwera gg, a tu klops. Niestety po kliknięciu w słonko okazuje się że
4 możliwy jest jedynie import z pliku... jaka szkoda, oczywiście nie odczyta
5 pliku eksportowanego z kadu.
6 Może ktoś ma tutaj jakieś doświadczenia w czym może być problem?
7
8 kopete-3.4.1-r1, instalowane z osobnego pakietu
9
10 PS. Od razu uprzedzę że interesuje mnie kopete bo nie chcę trzymać
11 uruchomionych kilku komunikatorów, a używam także transportów z msn'em i
12 jabberem więc tu kadu niestety odpada...
15 Michal Kurgan