From: "Przemysław Maciąg" <p_maciag@××.pl>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: [gentoo-user-pl] selinux
Date: Thu, 23 Sep 2004 21:49:04
1 Witam!
2
3 Zastanawiam sie nad puszczeniem serwera na z selinux'em - ktos probowal?
4 Rzeczy, ktorych potrzebuje dzialajacych:
5 - samba
6 - dhcp
7 - raid(0, 1, 0+1 - nie wiem jeszcze....)
8 - ups
9
10 Mial ktos doswiadczenia i moze mi powiedziec czego mam sie spodziewac? *
11
12 Z gory dzieki!
13
14 Pozdrawiam,
15 Przemek
16
17 *) najchetniej to milo by bylo uslyszec, ze mam sie spodziewac, iz
18 bedzie dzialalo od razu piknie i szybko... ale jakos w to powatpiewam...
19 ;-)
20 --
22 Email:pmaciag(at)inx.pm.waw.pl | Email:troll(at)trollmoors.dyndns.org
23 RLU#: 303556 | JID#: troll@××××××.pl | JID#: przemo@××××××.org
24 pgp: http://www.pm.waw.pl/~pmaciag/przemo.gpg
25 "Życie jest jak pudełko czekoladek... Nigdy nie wiesz na co trafisz."

Attachments

File name MIME type
signature.asc application/pgp-signature