From: |K a C z Y| <kaczy@×××××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] Prozilla
Date: Mon, 30 Jun 2003 22:16:54
1 jorge@××.pl <jorge@××.pl> [2003-06-30 02:36]:
2 > Prozilla zrobiła mi cztery kawałki iso slacka dziewiątego.
3 > Jak z tego zrobić całość i dlaczego prozilla sama tego nie połączyła?
4
5 ZTCW jesli wszystko _skończylo_ sie dobrze to powinna.
6 W ostatecznosci mozesz cat'nac kawali '$cat 1 2 > all.iso'.
7 Najlepiej jeszcze raz poscic sesje prozilli z taka sama iloscia watkow
8 i wznawianiem, dokonczy sciaganie i polaczy kawali ... przynajmniej powinna
11 > Żeby znaleźć plik najłatwiej użyć lynxa a potem skopiować link do następnej konsoli z prozillą.
12 > a jest coś pod konsolę co by umożliwiało przeszukiwanie serwera ftp i potem zapodanie ściągania w kilku
13 > kawałkach jak "nastojaszczyj" downloader?
14 > Pod X'ami odpada bo się muszę dzielić kompem z bajtlami, a one konstoli nie ruszają
15
16 ja tu Ci chciec pomoc, ale nie za bardzo rozumiec ;-)
20 Everything should be as simple as possible - but no simpler.