From: |K a C z Y| <kaczy@×××××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] Problem z ETermem.
Date: Wed, 04 Jun 2003 22:40:22
1 Kamil Winczek <crs@×××.pl> [2003-06-04 18:52]:
2 > Po instalacji ETerma nie mogę z niego kopiować żadnych
3 > tekstów. Zaznaczenie myszą tekstu w Etermie umożliwia
4 > wklejenie tego tekstu do innego okienka Eterma, ale juz
5 > dożadnych innych nie. Z innych aplikacji do Eterma mogę
6 > kopiować. Co jest nie tak? Bardzo jest to uciążliwe i
7 > chciałbym to jakoś naprawić.
8
9 jaka wersja Eterma
10 jakie srodowisko graficzne KDE, GNOME, fluxbox
11 w X-ach myszka ma emulacje trzeciego butonna czy ma wszystkie palce ?
12 i miedzy jakimi aplikacjami
13 a moze przytrzymaj Shift+klawisz myszy przy zaznaczaniu tekstu
16 P.S
17 Eterm dobry wybor :-)
18 lepszy wybor $ Eterm -t Escreen ;-)
21 Pozdrawiam
25 To continue, strike keyboard with forehead....
26 -- [ debian.e-legionowo.pl ] --------------- [ www.FreeBSD.friko.pl ] --