From: "Przemysław Maciąg" <p_maciag@××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: [gentoo-user-pl] "auto skrypty" po ustanowieniu polaczenia???
Date: Sun, 14 Sep 2003 22:16:20
1 Witam!
2
3 Jeszcze nie rozkminilem dokladnie jak siec dziala pod Gentoo.
4
5 Mam takie male pytanko - czy istnieje jakis defaultowy katalog ktory po
6 ustanowieniu polaczenia wywola wszystkie skrypty jakie w nim siedza?
7 Chodzi mi oto ze np. mam lacze na ppp0 (konkretnie Neostrade) i po
8 wlaczeniu chcialbym aby mi sie wywolal skrypt do aktualizacji danych na
9 dyndns.org'u. Moglbym to zrobic w /etc/conf.d/local.start, ale to
10 uruchomi sie raz, a potrzebuje tego przy kazdym nowym podlaczeniu do
11 serwera (i wymianie ip :(( ).
12
13 Pod PLD mialem katalog w /etc/sysconfig/interfaces/up.d/ppp/ ale nic
14 podobnego nie widze na gentoo.
15
16 Help.
17
18 Pozdrawiam
19 --
21 Email:pmaciag(at)inx.pm.waw.pl | Email:troll(at)trollmoors.dyndns.org
22 Reg Linux User#: 303556
23 JID#: troll@××××××××××××.pl "Życie jest jak pudełko czekoladek..."
24 JID#: przemo@××××××.org "Nigdy nie wiesz na co trafisz."