From: Peter <pied@××××××.com>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] problemy z siecia(sorrki,dlugie-logi)
Date: Mon, 16 Jun 2003 19:40:03
1 Oszczedzmy sobie tych logow, ciarki mnie przechodza jak widze tak
2 "brzydko" startujace jajko.
3
4 Pierwsza sprawa: jaka jest plyta glowna oraz caly sprzet na pokladzie??
5 Z tego co pobierznie widzialem, to jest wieeeeeelkiii problem z
6 przerwaniami.
7
8 Do tego zauwazylem, ze jajko z plyty startuje OK, wiec problem lezy
9 raczej w konfiguracji .config. Jaka jest wersja jajka, jakie patche
10 dodales?? Domyslam sie, ze najprawdopodobniej jest to xfs-sources 2.4.20.
11
12 Sam mam VIA KT400 i pelno roznego dziwnego sprzetu w kompie, ale zadnych
13 problemow, no chyba ze wlacze ACPI, wtedy problemy pojawiaja sie ze
14 strony tunera TV.
17 Pozdrawiam
18 Peter