From: skromna85 <skromna85@×××××.com>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] Drukarka
Date: Tue, 10 Jan 2006 11:24:47
1 nie chodzi mi o proznie taka jaka jest np w kosmosie [np na ksiezycu --
2 chociaz internet mam z www.ksiezyc.pl :)]
3 ale chodzi mi o to ze zadanie jest niby wykonane a tak naprawde nic nie
4 zostalo zrobione :/
5
6 06-01-10, Wojciech Polak <wpolak@×××××××××××××××.com> napisał(a):
7 >
8 > Nie wydaje mi sie zeby proznia byla przyczyna. Przewodnictwo miedzi nie
9 > zalezy od srodowiska zewnetrznego choc temperatura moze miec pewien
10 > wplyw.
11 >
12 > Dla mojej ciekawosci, skad jestes ze piszesz posty w prozni
13 > (niecodzienny przypadek )
14 >
15 > -;)
16 >