From: "Michał" <emdzej@××××××××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: [gentoo-user-pl] qmail smtp-auth
Date: Thu, 11 Dec 2003 11:14:25
1 Witam
2
3 Uzywam qmail'a (r13) i nie wiedziec czemu nie udaje mi sie poprawnie uruchomic autoryzacji smtp z uzyciem /bin/checkpassword... wyglada na to, ze po prostu nie dziala, czemu nie wiem.
4 Troszke szperalem u kumpla (tez gentoo) i znalazlem program qmail-smtpd-auth (w portage widnieje niby qmail-1.03-r13) a u mnie czegos takiego nie ma :(
5 Troche nie wiem, gdzie lezy problem. Sadzac po procesie instalacji wszelkie patche za aplikowane i nic nei wskazuje na to, ze mialoby cokolwiek nie dzialac, a jednak...
6 Ktos moze spotkal sie z podobnym problemem i ma jakas recepte na to?
9 Michal Jaskolski [EmDzej]
10 emdzej@××××××××.pl michal@×××.pl
11 www.emdzej.egg.pl www.egg.pl
12
13 "Najlepiej słyszy dłoń położona na sercu."
14 [J. Fik]