From: "Łukasz Topa" <qmaktk@××.pl>
To: Lista Gentoo <gentoo-user-pl@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-pl] Migotanie, godzina, miejsce na dysku
Date: Tue, 17 Aug 2004 19:15:29
1 Witam, to milo ze jest nas az tylu z Krakowa... :)
2
3 Mam kilka pytan:
4 1. Nie wiem czy sie tego czepiam za bardzo ale jak jestem na GNOME w
5 terminalu i wciskam <TAB> zeby mi cos skompletowalo to jak jest wiecej
6 propozycji migota caly ekran. Xorg laduje ze sterownikiem "nv", moja
7 karta graficzna to: nVidia Corporation NV17 [GeForce4 MX 440] i
8 sprawdzalem juz na kernelach: 2.4.26-gentoo-r7,
9 kernel-2.6.7-hardended-r7, kernel-2.6.8-gentoo.
10
11 -- xorg.conf --
12 Section "Device"
13 Identifier "nvidia"
14 Driver "nv"
16 EndSection
17 -- xorg.conf --
18
19 2. Nie wiem co jest z czasem bo roznie mi "skacze" raz o godzine, innym
20 razem o dwie wstecz. Moze dlatego, ze przy instalacji date ustawilem na
21 samym poczatku... Mam ustawiona synchronizacje z ntp ale to tez nic nie
22 pomoglo do tej pory.
23 3. Czy katalog /usr/tmp/portage mozna wyczyscic zeby uzyskac wiecej
24 miejsca na dysku?
28 Pozdrawiam
29 Łukasz Topa <qmaktk@××.pl>