From: Mateusz Pohl <polu@×××××.pl> (PoLu)
To: gentoo-user-pl <gentoo-user-pl@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-pl] Kilka pytań nowego :]
Date: Sun, 23 May 2004 12:40:39
1 Witam!
2
3 Właśnie się na tę listę zapisałem, więc chciałem na początku pozdrowić
4 wszystkich! :)
5
6 Oczywiscie od razu przejdę do sedna sprawy. Obecnie używam Debiana, ale
7 coraz bardziej zaczyna mi się podobac pomysł przesiadki na Gentoo, a
8 przynajmniej spróbowania z czym to się je. Niedługo zmieniam sprzęt,
9 zbliżają się wakacje, więc będe miał troszkę więcej czasu na zabawę z
10 tym systemem. W jednym z ostatnich numerów Linux+ jest Gentoo 2004.0, a
11 z tego co już wyczytałem na stronie dystrybucji, ukazała się wersja
12 2004.1. Mam w związku z tym pytanie: jest sens bawić się w instalację
13 tej wersjii z DVD Linux+, czy raczej ściągnąć z netu najnowszą wersję i
14 wtedy zainstalować? Nie wiem jak potem przebiegać będzie upgrade do
15 nowszej wersji, więc wolę się poradzić :)
16
17 Poza tym, mógłbym prosić o jakies interesujące linki do artykułów,
18 manuali etc. odnośnie instalacji i konfiguracji, a następnie pracy z
19 Gentoo? (oprócz oczywiście gentoo.org i gentoo.pl, bo tam mniej więcej
20 wiem co jest :))
21
22 Jesli mielibyście jakies rady, podpowiedzi, dla kogoś kto ma zamiar
23 dopiero przygodę z Genoo zacząć, to również mile widziane :)
24
25 Z góry dziękuję za odp.
26
27 Pozdrawiam
28
29 Mateusz Pohl (aka PoLu)
32 Registered Linux User: #284408 -|- Debian GNU/Linux
33 Mateusz Pohl (aka PoLu) - polu(at)linux(dot)pl
34 GG: 1985937
35
36 "Kiedy na nasze pytanie odpowiada informatyk,
37 przestajemy rozumieć pytanie..."