From: Colombo <colgen@×××××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: [gentoo-user-pl] xfree i riva 128 zx i pare innych spraw
Date: Thu, 18 Sep 2003 16:36:47
1 Czesc,
2 zainstalowalem najnowsze gentoo z xfree-4.3.0-r2, po wielu poszukiwaniach dowiedzialem sie ze o akceleracji 3d w tej wersji xfree z moja karta riva 128 zx moge zapomniec. Mam wobec tego pytanie czy ktos moze jednak zna sposob aby dzialaly gry typu quake w tej konfiguracji, a jesli nie to jak "zaemergowac" xfree-3 na ktorym podobno akceleracja mojej karty dziala bez zarzutu. Chodzi mi o to jak podac gentoo wersje xfree ktora chce zainstalowac i czy musze najpierw usunac xfree-4 ?
3
4 Przy okazji czy wie moze ktos co zrobic aby moc sie polaczyc z netem (ISDN) poleceniem pon ale jako zwykly uzytkownik a nie root, bo jako root dziala, a zwykly uzytkownik nie widzi tego polecenia.
5
6 I ostatnie (skoro juz pisze to oppisze moje wszystkie bolaczki ;) ) czy komus sie udalo w gentoo zainstalowac drukarke hp710c, bo juz probowalem roznych opisow a drukarka jeszcze ani razu nie dala znaku zycia (w programie windows dziala), zaznaczam ze nie uzywam kde ani gnome wiec nie korzystam z tamtejszych narzedzi.
7
8 Dziekuje za uwage ;)
9 Pozdrawiam
10 Colombo