From: "Grzegorz Dzięgielewski" <g.dziegielewski@××××××××××××××××.pl>
To: "Łukasz Damentko" <gentoo-user-pl@l.g.o>
Subject: Re[2]: [gentoo-user-pl] Polska dokumentacja Gentoo
Date: Sat, 03 Sep 2005 13:14:42
1 Witaj Łukasz,
2
3 W Twoim liście datowanym 3 września 2005 (14:54:45) można przeczytać:
4
5 >> Jestem również za takimi informacjami. Sam szukam głównie w
6 >> anglojęzycznych źródłach ponieważ polskich jest mało albo są gdzieś
7 >> poukrywane.
8
9 > Cześć,
10
11 > Polska dokumentacja wcale nie jest poukrywana, zajrzyj na
12 > http://www.gentoo.org/doc/pl/list.xml i na http://dev.gentoo.org/~rane.
13
14 Ja dosłownie przez przypadek trafiłem na to że są polskie doc'i gentoo
15 na ich stronie. Nie było nigdzie w zmianki o tym że została stworzona
16 (nie czytam "gazetek" tygodniowych, może dlatego). A napisanie raz na
17 tydzien posta pod tytułem "Zmiany w polskiej dokumentacji" nikomu nie
18 zaśmieci skrzynki...
19
20 Co do sensu polskiej dokumentacji, forum i listy to jestem za. Polacy
21 nie gęsi - to raz. A dwa to to że napewno są ludzie którzy wolą czytać
22 coś w ojczystym języku (napewno też są tacy którzy nie umieją
23 anglosaskiej mowy, ale ich wykluczam jako że problemy okropny mieliby
24 wogóle z linuxem).
25
26 No i oczywiście jeśli ma nie być polskiego, to po co niemieckie?
27 francuskie, chińskie itp... Bez jaj Panie i Panowie, nie kłóćmy się
28 jak to robią w stolycy na wiejskiej tylko ten czas poświęćmy na coś
29 mądrzejszego.
30
31 Amen :)
34 Grzegorz Dzięgielewski