From: Adrian <adriansocho@××.pl>
To: gentoo-user-pl@l.g.o, kacper@×××××××.biz
Subject: Re: [gentoo-user-pl] Wysoka rozdzielczość a odświerzanie ekranu
Date: Wed, 22 Sep 2004 08:10:54
1 >> czyli Horizontal wpisz: "30-70", a vertical "50-150".
2 >Wpisałem, ale to samo, nawet przy 1152x864 jest tylko 55Hz ;(
3 >No nic, będę musiał zostać przy 1024x768, tutaj mam 70Hz.
4
5 Miałem podobny problem i zapewne byłem podobnie wkurzony jak ty.
6 Ale dałem radę. Może to droga na około, ale u mnie dała radę. Dorwij
7 Knoppiksa 3.4 (albo wyższego) i odpal. Zobacz jakie odświerzanie
8 zaserwował dla twojego monitora dla 1024 (bo tyle włączy
9 defaultowo), poprzełączaj się na inne rozdzielczości i zobacz czy ci
10 odpowiada. (albo przy starcie zadaj mu że ma startować przy takiej
11 rozdzielczości jak chcesz). Jeżeli spodoba ci się to odświerzanie
12 co ustawi Knoppix to zaudaj się do pliku konfiguracyjnego X-ów i
13 znajdź odpowiedni ModeLine i go sobie skopiuj. Aha, Knoppix z tego
14 co wiem korzysta ze sterownika nv nie nvidia.
17 Adrian
18
19 adriansocho@××.pl