From: "Grzegorz Dzięgielewski" <g.dziegielewski@××××××××××××××××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: [gentoo-user-pl] Qmail auth i antywirus
Date: Tue, 17 Jun 2003 13:00:36
1 Witajcie!
2
3 Czy ktoś z was miał kiedyś styczość z qmailem pod gentoo?
4 Mam paskudny problem i mi pomysły się kończą już. Otóż:
5 zainstalowałem qmaila, co się okazało nie patchuje on sie, przy
6 zwykłym emerge qmail, łatką auth, dogrzebałem się informacji że trzeba
7 to zrobić ręcznie ebuildem. Zrobiłem tak, jest git :) jest AUTH, z tym
8 że nie zabardzo działa (można bez autoryzacji wysłać list). Tu nie
9 wiem co jest nie tak, pogubiłem się poprostu...
10
11 qmail-pop3d wywala się przy starcie z komunikatem ze nie ma wolnego
12 RAMu.... blah....
13
14 hilfe :D
15
16 P.S.:
17 Jeszcze się nie przywitałem, zarazem więc witam się z wami choć grupę
18 czytam jakiś już czas.
21 Grzegorz 'JaBBaS' Dziegielewski
22 specjalista ds. informatyki
23 Polmozbyt Kraków S.A.