From: Stilgar the Fremen <stilgar@×××××××××××××.pl>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] Problem z kompilacj± (__alloca__) --chyba rozwiazane
Date: Wed, 10 Aug 2005 10:10:31
1 chyba znalazlem :-)
2
3 kiedy instalowalem kyliksa, dalem zly --prefix i wrzucil mi swoje pliki
4 .h do /usr/includes, zastepujÄ…c przy tym systemowe. Borland ma swoje
5 wlasne definicje dla alloca, i wszystkie inne programy nie wiedzialy jak
6 sie kompilowac. teraz sprobuje odtworzyc te pliki i mam nadzieje ze
7 bedzie dzialac. wielkie dzieki za pomoc!
8
9 Stilgar
12 Tylko w sierpniu Avanti także w wersji MINI - z łatwo¶ci± zmie¶ci się w torebce!
13 http://www.avantimoda.pl