From: "Rafał Woźniak" <www.gentoo.org@×××××××××××××.name>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] KDE 3.4.1 i pliterki
Date: Tue, 05 Jul 2005 09:37:48
1 Dnia niedziela, 3 lipca 2005 10:33, Rafał Woźniak napisał:
2 > Witam
3 >
4 > Wczoraj przeszedem na nowe KDE 3.4.1 (w koncu stabilne!) i mam problem z
5 > pliterkami. Wyswietlane sa prawidlowo, natomiast nie moge zadnych
6 > wprowadzic z klawiatury. W poprzednich wersjach ustawialem typ klawiatury w
7 > Centrum sterowania, niestety w obecnej wersji nie ma odpowiedniej zakladki.
8 >
9 > Instalowalem wersje KDE dzielona na osobne programy. Byc moze czegos nie
10 > doinstalowalem, dlatego nie pojawia mi sie odpowiednia zakladka w Cen.
11 > ster. Podpowiedzcie czego mi brakuje.
12
13 sam sobie odpowiem (może komuś się przyda)
14
15 Trzeba zainstalować pakiet kxkb