From: Roman Rybicki <tobiasz29@××.pl>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] Problem z kompilacj± (__alloca__)
Date: Wed, 10 Aug 2005 08:58:08
1 > > Zerknij czy w make.conf w opcji CXXFLAGS nie masz przypadkiem wpisu
2 > > -fomit-frame-pointer. JeĹźeli tak, to go usun.
3
4 > mialem to wczesniej w CXX, ale jak mi sie zaczely robi te problemy to
5 > wywalilem. bezskutecznie. a moze teraz trzeba przekompilowac wszystko z
6 > tymi nowymi flagami?
7
8 Trudno powiedziec.
9 Jezeli masz czas i ochote to:
10
11 1) emerge --update --deep -- newuse world
12 2) deep-clean
13 3) dev-rebuild
14
15 Ale przedtem poszukaj jeszcze na forum gentoo.pl kwestii zwiazanych z CFLAGS i
16 CXXFLAGS. Mozna tam znalezc duzo ciekawych linkow na skrypty, ktore wlasnie
17 te kwestie niejako ulatwiaja.
18
19 A jezeli juz bedziesz rekompilowal wszystko, to warto tez zerknac na tzw.
20 prelink i dodac flage PIC.
21
22 Jezeli pisze tu o sprawach dla Ciebie oczywistych, to wybacz, ale mnie wlasnie
23 tego typu PODSTAWOWE informacje pomagaly najbardziej.
24
25 No i handbook ... handbook i jeszcze raz handbook ...
26
27 :o)
28
29 Roman
30
31 > Stilgar
32 >
33 > --
34 > Tylko w sierpniu Avanti także w wersji MINI - z łatwością zmieści się
35 > w torebce! http://www.avantimoda.pl