From: "Łukasz Damentko" <rane@g.o>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] Polska dokumentacja Gentoo
Date: Sat, 03 Sep 2005 11:40:05
1 Witam,
2
3 > Dlaczego nie wykorzystywac listy gentoo-user-pl do informowania o
4 > nowosciach w dokumentacji? Moze dlatego, ze do tego sluzy lista
5 > gentoo-doc-pl (na ktora tez jestem zapisany)?
6
7 Nie. Lista gentoo-doc-pl służy do dyskutowania czy w tłumaczeniach
8 będzie "developer" czy "deweloper" i innych tego typu technicznych
9 spraw.
10
11 > Czy nie lepiej byloby, gdyby osoby interesujace sie dokumentacja
12 > zapisaly sie tez na ta liste?
13
14 Cieszy mnie każda kolejna zapisana tam osoba, ale nie sądzę żeby ta
15 lista była dobrym wyborem dla ludzi całkowicie nie zainteresowanych
16 pomaganiem przy pracy nad dokumentacją...
17
18 > Wtedy widze jakis czysty podzial interesow - jesli chce przedyskutowac
19 > klopot z Gentoo, pisze na gentoo-user-pl. Jesli chce sledzic co sie
20 > dzieje z dokumentacja, zapisuje sie na gentoo-doc-pl, liste do tego
21 > przeznaczona.
22
23 Sporą część kłopotów z Gentoo (90%?) można rozwiązać czytając
24 odpowiednią dokumentację, z której istnienia większość użytkowników nie
25 zdaje sobie sprawy.
26
27 > Mozliwe, ze ozywiloby to liste gentoo-user-pl, ale czy tak powinno sie
28 > to odbyc? Przenoszac dyskusje i informacje o dokumentacji na ta liste?
29
30 Nie przeniesiemy tu żadnej dyskusji, będziemy informować o nowych
31 publikacjach, to wszystko.
32
33 > Raczej osoby, ktore chca o dokumentacji czytac i dyskutowac powinny sie
34 > dopisac na gentoo-doc-pl, a jesli lista gentoo-user-pl jest martwa, to
35 > jej sprawa, mozna ja nawet zlikwidowac.
36
37 I tam są zapisane. A usuwanie listy będzie miało sens jak się z niej
38 wszyscy wypiszą. Wtedy sam napiszę do lcarsa i powiem mu, że ma to
39 zrobić, macie na to moje słowo. :)
40
41 > Teraz polscy Gentoo-owcy pisza na gentoo-user po angielsku i to jest
42 > chyba idealne rozwiazanie.
43
44 Czemu? Polacy nie gęsi...
45
46 > Co myslicie?
47
48 Nie zgadzam się chyba z żadnym Twoim poglądem? :)
49
50 Również pozdrawiam,
51
52 Łukasz