From: Artur Hefczyc <kobit@×××××××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] test
Date: Sun, 01 Jun 2003 10:05:27
1 > 1).
2 > warto dodac do /etc/make.conf szybkie europejskie mirorr'y:
3 > GENTOO_MIRRORS="ftp://sunsite.uio.no/pub/linux/Gentoo
4 > http://gentoo.linux.no" pierwszy stoi na laczu 1Gb/s w uniwerku w oslo, a
5 > drugi na laczu 100Mb/s. no i oczywsicie uzyciu prozilli do sciagania plikow
6 > na kilka watkow.
7 W tipsie "Co warto zrobic na poczatku " polecam uzycie zainstalowanie
8 i uzycie pakietu "mirrorselect". Wydaje mi sie dobrze spelnia swoje
9 zadanie w kwestii automatycznego wyboru mirrorow. Pewnie mozna by
10 wspomniec o mirrorach dostepnych dodatkowo.
11 Co do prozilli to nic o tym programie nie wiem.
12
13 > 2). warto przeniesc /usr/portage na osobna partycje do /var/portage,
14 > /etc/make.conf:
15 > PORTAGE_TMPDIR=/var/tmp
16 > PORTDIR=/var/portage
17 > poprawic linka make.profile -> ../var/portage/profiles/default-x86-1.4
18 > bo domyslnie pokazuje na /usr/portage, albo zrobic symlinka
19 > /usr/portage -> /var/portage :)
20 > jak mi cos przyjdzie do glowy, to dopisze.
21 Mysle ze to jest dobry pomysl. Proponuje od razy do dzialu tips&tricks
22 na gentoo.eu.org. Chetnie bym tam poczytal o tej prozilli. Znaczy, jak
23 jej uzyc w portage do wielowatkowego sciagania plikow.
26 > a tapetka mam taka: http://www.ds14.agh.edu.pl/~pluto/tmp/pulpit_01.png :)
27 Podoba mi sie
28
29 Artur