From: Robert Surma <robertsurma@××.pl>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] Polska dokumentacja Gentoo
Date: Sat, 03 Sep 2005 14:28:07
1 Rhywek <rhywek@××××××.pl> pisze:
2
3 > Tak sobie pomyslalem, ze ludzie czytajac tam o nowej
4 > dokumentacji czytaliby tez moze od czasu do czasu maile o pracy nad
5 > nia i w ten sposob na pewno moglby znalezc sie ktos kto przez to
6 > wlaczylby sie do pracy.
10 Osobiście bardzo bym chciał, ale doba ma tylko 24 godziny, a ja
11 uczestniczę już w kilkudziesięciu innych projektach (bo zainteresowań
12 mam dużo). Więc puszczenie od czasu do czasu na listę jakieś info o
13 nowej dokumentacji - to nie jest zła rzecz.
20 Robert Surma
21
22 e-mail: robertSurma@××.pl, GG: 91143
23 tel. +48501956546, http://surma.of.pl