From: Wojtek Aleksander <dormitor@××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: [gentoo-user-pl] GTK x 2 oraz xterm
Date: Tue, 03 Jun 2003 22:33:26
1 Cześć,
2
3 I
4 Rozglądam się po Gentoo, szuram po zasobach i zastanawiam się nad GTK+,
5 które mam obecnie w wersji 2.2, ale wiadomo, że do życia potrzebne jest
6 także GTK 1.2.
7
8 Jak naprościej sprawić by mieć bezkonfliktowo w systemie obie wersje?
9 (W sumie to samo pytanie miałbym odnośnie freetype -- ale pewnie
10 rozwiązanie z gtk już mi pomoże).
11
12 Czy wystarczy `emerge x11-libs/gtk+/gtk+-1.2.10-r10.ebuild`
13
14 II
15 Pozwolę sobie skorzystać z okazji, małego ruchu i zapytam też o xterma,
16 którego nie mogę zainstalować ponieważ pisze mi, że nie ma żadnego
17 xterma do zainstalowania, a przecież w x11-terms siedzi xterm :(
18 W przypływie ,,geniuszu'' ustawiłem nawet ACCEPT_KEYWORDS="~x86" jednak
19 bez sukcesu...
20
21 Rany mam nadzieję, że te pytania nie są zbyt banalne (dobra wiem, że
22 są), ale jeszcze do takiego opisu w dokumentacji nie dobrnąłem.
23
24 pozdr.
25 W.
26 --