From: Matt Z <matt_z@××.pl>
To: Gentoo <gentoo-user-pl@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-pl] polskie znaki
Date: Wed, 08 Mar 2006 13:15:15
1 mam problem z polskimi znakami pod konsolą i w programach javowych.
2 Zamiast polskich znaków wiedzę kwadraciki (nie mogę ich wkleić, bo
3 mi się wklejają poprawne polskie znaki). Kodowanie konsoli mam
4 ustawione na UTF-8 (próbowałem też na ISO-8859-2). Czcionka to
5 standartowo Monospace, ale w programach javowych, gdzie mogę zmienić
6 czcionkę problem istnieje dla każdej. Co ciekawe programy te
7 wyświetlają poprawnie polskie literki, tylko ja ich nie mogę
8 wprowadzić z klawiatury.
9
10 Macie jakiś pomysł, jak rozwiązać ten problem? Mój system to Gentoo.
11 Jeżeli to ma jakieś znaczenie, to kompilowany na amd64.
14 Matt Z