From: Wojtek Aleksander <dormitor@××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: [gentoo-user-pl] chyba mam problem z programami gtk
Date: Sat, 14 Jun 2003 19:00:48
1 Programy, które sprawiają mi kłopoty to:
2 gkrellm 2.1.10
3 rox 2.0.0
4 gtkballs 3.0.0
5
6 Objawy:
7 Gkrellm działa bez zarzutu, pokazuje wszystko, ładnie się uruchamia i
8 zamyka, jednak jeśli zechcę zmienić mu ustawienia (wciskając F1 lub
9 klikając prawym i wybierając z menu ,,ustawienia'') program zamiera,
10 przestaje odpowiadać i trzeba go ubić. Zużycie procesora wzrasta do 99%.
11
12 Gra gtkballs nie uruchamia się, proces się zawiesza i zużycie procesora
13 wzrasta do 99%.
14
15 rox po wywołaniu wyświetla swoje okno, pokazuje się nad nim kursor
16 oczekiwania, na pasku tytułowym wypisuje ,,skanowanie'' i program
17 zamiera. Zużycie procesora wzrasta do 99%.
18
19 Acha, z civclient (freeciv 1.14-r1) mam to samo :(
20
21 Próbowałem przebudować gtk+ (z zależnościami) i te programy jednak bez
22 pomyślnych rezultatów.
23
24 W systemie mam:
25 gtk+-1.2.10-r10
26 gtk+-2.2.1-r1
27 atk-1.2.4
28 glib-2.2.1
29 pango-1.2.1-r1
30 xfree-4.3.0-r2
31
32 Byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki.
33 Może powinienem coś jeszcze doinstalować lub sprawić sobie inną wersję
34 którejśc z bibliotek?
35 W.
36 --
37 szaleniec!? jaki szaleniec!?