From: Artur Hefczyc <kobit@×××××××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] Re: /init.d/{checkroot,checkfs}
Date: Tue, 10 Jun 2003 07:44:51
1 > wyniesione z Debiana (znaczy takie, że zmiany dokonane przeze mnie są
2 > bezpieczne).
3 > A nie powinna.
4 Oczywiscie system sam nie robi tego automatycznie, zreszta sam sie o
5 tym zorientowales.
6 etc-update rzeczywiscie jakies jeszcze mlode jest aczkolwiek mi
7 zaproponowal aktualizacje przy wykorzystaniu diff. I pewnie gdybym
8 umial to by sie udalo, ale niestety nie umialem, na szczescie te kilka
9 drobiazgow, to sobie dopisalem jeszcze raz do make.conf.
10
11 > Nie wiem. Nie mogę wszakże znieść tej bzdury gdy mi system 2x serwuje
12 > informacje o fsck. Dziwi mnie w ogóle, że coś takiego jest ustawione
13 > (jak dla mnie to jakiś anachronizm jest), zwłaszcza, że tyle szumu się
14 > robi n.t. nowoczesnych systemów plików w podręczniku instalacji czy na
15 > różnych forach dyskusyjnych.
16 No to moim zdaniem powinienes do tego inaczej podejsc. Sprobowac
17 spowodowac zeby scrypty instalowane przez Gentoo od razu byly dobre!
18 Mam tu na mysli wyslanie bug/feature request do Gentoo, lub napisanie
19 jakiegos sprytnego programu ktory by identyfikowal uzywane systemy plikow
20 i odpowiednio do potrzeb modyfikowal skrypty startowe.
21 Wtedy taki gotowy skrypt mozna by wyslac do Gentoo i jest szansa ze ten
22 problem zostanie rozwiazany w miare szybko.
23 Gdyby to sie udalo tak zrobic to nie tylko ty bys mial problem raz na zawsze
24 z glowy, ale tez inni by na tym skorzystali. "Just Open Source" ;)
25
26 Artur
27 --
28 Artur Hefczyc