From: Tomasz Bakiera <tbakiera@×××××××.pl>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: [gentoo-user-pl] amd64 - zmiana procesora
Date: Wed, 26 Dec 2007 04:12:02
1 Witam,
2
3 prawdopodobnie zmienię nieco swoją maszynkę. Głównym problemem jest to, że
4 istnieje szansa zmiany procesora z Semprona64 na coś Intela (również 64). I
5 teraz pytanie mnie nurtujące:
6 Obecnie moje flagi dla GCC to -k8 (architektura amd64), co zrobić, aby w
7 przypadku podpięcia dysku do innej maszyny (już z Intelem na pokładzie),
8 dystrybucja chodziła?
9 Inaczej: jak przekompilować system 'k8', tak aby po zmianie procesora na
10 Intelowskie 64, z sytemu można było kożystać ?
11
12 Cz aby zapewnić zgodność to przekompilować system jako np. 686 ??
13
14 Nie bardzo wiem jak googlować, żeby znaleźć taką informację.
17 Tomasz Bakiera
21 Tysiace smiesznych filmikow z sieci.
22 Sprawdz >> http://link.interia.pl/f1ca7