From: Wiktor Blaschke <Wiki@××××××××.PL>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: RE: [gentoo-user-pl] Kilka pytan nowego :]
Date: Tue, 25 May 2004 03:50:03
1 Moim zdaniem Gentoo to chyba najlepsza dystrybucja dla zaawansowanych
2 Linuxowców którzy chcą mieć wysoki poziom kontroli nad swym systemem.
3 Ale szary gościu który nie miał do czynienia z Linuxem na pewno nie powinien
4 jeszcze ruszać Gentoo - to jeszcze nie czas.. Najpierw warto zacząć od
5 czegoś pokroju Knoppixa.
6
7 Pozdrawiam,
8 Wikt
9
10 -----Original Message-----
11 From: Dariusz dwornikowski [mailto:tdi@××××××.pl]
12 Sent: 24 maja 2004 19:06
13 To: gentoo-user-pl@l.g.o
14 Subject: Re: [gentoo-user-pl] Kilka pytań nowego :]
15
16 On Sun, 23 May 2004 21:05:09 +0200, Marcin DrStorm Śliwiński