From: "Łukasz Biedrycki" <lukasz.biedrycki@×××××.com>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] freetype a blocking emerge :(
Date: Wed, 01 Jun 2005 09:00:27
1 Witaj,
2 chodzi po prostu o to, że te dwa ebuild.y wykluczają się wzajemnie i blokują.
3
4 Można to zrobić troszkę dookoła na dwa sposoby:
5 - albo na początku usunąć freetype (emerge -C freetype), później dać
6 emerge -uav world i po tym ponownie emerge freetype ;
7 - albo odwrotnie wywalić mozilla-firefox i mozilla-thunderbird,
8 później emerge -uav world i ponownie emerge mozilla-firefox
9 mozilla-thunderbird.
10
11 Przy tym durgim sposobie odpowiednio długo to potrwa, bo wiadomo ile
12 firefox się kompiluje ;-) Ale wszystko powinno grać. U mnie zadziałał
13 ten drugi sposób ;-)
14 Może zna ktoś krótszą drogę to i ja się chętnie poduczę na przyszłość ;-)
15
16 Pozdrawiam,
17 Łukasz "Lou" Biedrycki