From: |K a C z Y| <kaczy@×××××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] Jak wlaczyc DMA dla HDD
Date: Wed, 11 Jun 2003 10:16:19
1 Artur Hefczyc <kobit@×××××××.pl> [2003-06-10 22:31]:
2 > CONFIG_BLK_DEV_IDEDMA_PCI=y
3 > CONFIG_IDEDMA_PCI_AUTO=y
4 > CONFIG_BLK_DEV_IDEDMA=y
5 > CONFIG_BLK_DEV_ADMA=y
6 > CONFIG_IDEDMA_AUTO=y
7 >
8 > Wiec chyba wyglada na to ze jednak mam wlaczone to DMA
9 > domyslnie, ale jednak nie dziala, pozostaje wiec hdparm...
10 >
11 > Chyba ze ktoz ma jeszcze jakies sugestie?
12
13 no wlasnie ja jestem za takim rozwiazaniem lepiej dma wlaczyc poprzez
14 wkompilowanie prawidlowej opcji w kernel niz na sile przy pomocy hdparm
15 hdparm'em mozna w ostatecznosci podkrecic twardziela.
16
17 co do powyzszych opcji sa prawidlowe jeszcze musisz tylko wybrac
18 wlasciwa opcje dla swojego kontrolera IDE w sekcji
19 ATA/IDE/MFM/RLL support ---> INTEL, VIA itp..
23 Treat your password like your toothbrush.
24 Don't let anybody else use it and get a new one every six months.