From: Jerzy Wrotniak <jorge@××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: [gentoo-user-pl] OOo czyli openoffice-1.1.0 na tapecie..
Date: Sun, 05 Oct 2003 17:35:21
1 Witam!
2
3 Mam kilka pytań dotyczących problemów z eksploatacją openoffice'a.
4
5 1. Po skompilowaniu nie doszło do instalacji bo mi miejsca brakło on
6 destination drive,
7 Swoją drogą niezłe wymagania: na partycji /var ważyła niecałe 300 mega,
8 po rozpakowaniu źródeł przybyło jej jeszcze 700 mega. Po skompilowaniu
9 ważyła już 2,6 giga!!!
10 Doszedłem gdzie się binarka schowała ale znalazłem dwa katalogi z
11 plikami instalacyjnymi: jeden ma nazwę/numer 01, drugi 49
12
13 Który właściwy?
14
15 2. Moja córka często używa modułu 3D do robienia napisów na gazetkę
16 szkolną. Jeśli w napisie jest polski znak diakrytyczny (np. Jesień) to
17 po zaoplikowaniu wybranego w oknie motywu 3D napis na stronie niknie.
18 Nie dzieje się to z każda czcionką, ale z większością.
19
20 3. W temacie fontów to nie mogę sobie poradzić z dziwnym wyglądem
21 polskich ogonków: w niektórych zestawach fontów wyglądają one, jakby
22 zostały na siłę dorobione. Tzn. font jest szeryfowy, a literka z
23 ogonkiem bezszeryfowa. Jak poznać, który font ma pełen zestaw polskich
24 znaków diakrytycznych, i jak pousuwać z systemu te fonty które tych
25 znaków nie posiadają?