From: anox1 <anox1@×××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: [gentoo-user-pl] CFLAGS & jak "oszukac" emerge
Date: Wed, 17 Sep 2003 18:41:09
1 Witam !
2
3 Mam problemik. Zainstalowalem Gentoo z 2xCD. Teraz jak cos chce
4 "emergnac" np. irssi przy kompilacji wyskakuje mi komunikat, ze
5 mam cos zle sconfigurowane w /etc/make.conf.
6 gentoo mam na komputerze z prockiem Celeron300 podkreconym do
7 450mhz i tu wlasnie sie zastanawiam jaki powinien byc wpis w
8 "CFLAGS". Próbowalem "pentium2" "i486" ale ciagle mam to samo.
9 jak ktos bedzie tak mily to prosze o przyklady swoich wpisów (
10 z dodatkowymi flagami).
11 I jeszcze jedno pytanie: jak oszukac emerge aby nie sciagalo mi
12 pakietów z ftp tylko szukalo ich we wskazanym przezemnie
13 katalogu. Szukalem czegos w rodzaju emerge.conf...ale nie
14 znalazlem/zakrótko mam Gentoo a po pytaniu mozna sie domyslec,
15 ze nie jestem zbyt dobry w te klocki;)
18 Pozdrowienia,
19 anox1 mailto:anox1@×××.pl