From: Juergen Ilse <juergen@×××××××××××.de>
To: gentoo-dev@g.o
Subject: [gentoo-dev] Postgresql + python
Date: Tue, 15 Jan 2002 14:06:58
1 Hello,
2
3 i tried to compile postgresql with "python" in my "USE" variable in
4 /etc/make.conf. This failed within the subdirectory "interfaces/python".
5 My solution at the moment (i hope. it will solve the problem) is not to
6 use python for postgresql ...
7
8 ciao,
9 Juergen Ilse (ilse@××××××.de)
10 --
11 Wenn ich auch nur aus jedem 1000. Bug in einem M$ Produkt|Juergen Ilse
12 einen Tag trauern wollte, also da muesste ich 300 Jahre |Internet POP Hannover
13 alt werden und wuerde mehrere Dutzend schwarze Anzuege |Vahrenwalder Str. 205
14 aufbrauchen. (Detlef Bosau in dcoulm) |30165 Hannover