From: rogk <rogkaa@×××××.com>
To: gentoo-doc-fi@l.g.o
Subject: [gentoo-doc-fi] "MySQL startup guide"-suomennos
Date: Mon, 12 Dec 2005 12:48:20
1 http://koti.mbnet.fi/rise/gentoo/mysql-howto.html
2
3 Hei,
4 Tuossa yllä olevassa osoitteessa on "MySQL startup guide"-suomennokseni.
5 Antakaa ihmeessä palautetta siitä. Käänsin sitten noi kaikki tulosteetkin,
6 huomasin vasta myöhemmin, että ei niitä olis ilmeisesti tarvinnutkaan
7 suomentaa.
8 Olen tuossa laittanut lainausmerkkeihin käyttäjät,tietokannat ja muut
9 vastaavat, en tiennyt tehdäänkö se noin vai jollain muulla tavalla. Tuntui
10 vain jotenkin parhaimmalta noin lainausmerkkien kanssa. Ilman muuta poistan
11 ne, jos tarve vaatii. Sellaisia linkkejä en suomentanut, mitkä johtavat
12 englanninkieliselle nettisivuille.
13 Käyn tuon vielä tarkemmin lävitse, sen jälkeen kun/jos palautetta tulee. Ei
14 siinä hirveästi pitäisi kirjoitusvirheitä enään olla. Toivottavasti ei
15 asiavirheitä löydy.
16 Olen juuri tutustumassa gentoolkit:tiin ja voisin samalla sitä suomennella,
17 koska sitä ei ilmeisesti ole suomennettu.
18
19 rogk