From: "Németh Balázs" <jobbara.artalmatlan@×××××.com>
To: gentoo-doc-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-doc-hu] Fordítási projekt
Date: Mon, 05 Nov 2007 13:45:57
1 Hali!
2
3 Írtam magentára is de gondoltam ide is megírom.
4 >
5 > Átvettem Alephtől a dokumentációs projekt leaderségét, bár azért még ő
6 > is marad fordítgatni. Hrontól megkaptam mindent ami kellett, szóval
7 > akár bele is csaphatunk :)
8 >
9 > Kérem, hogy akik EDDIG nem jelentkeztek nálam, de szeretnének részt
10 > venni a fordításokban, azok írjanak nekem egy emailt a
11 > jobbara.artalmatlan_kukac_gmail.com címre.
12 > A legjobb az lenne, ha felvennétek msn-re (emailben megadom) vagy
13 > irc-en tudnánk beszélni #gentoo-doc-hu szobában (irc.freenode.net).
14 >
15 > Érdeklődők? :)
16 >
17 sayushi-tól megkaptam a hb-portage-diverttree.xml-t, felraktam svn-be +
18 1-2 saját fordítást, de még nincs lektorálva. Érdekelne, hogy van-e még
19 valakinél lefordított doksi amelyet még nem lett elküldve?
20
21 > So what I need from you guys is your availability status for working on
22 > docs -- for the last few releases I've pretty much made all the changes
23 > singlehandedly, and that's quite a load to bear. So, who's around?
24 >
25 > Translators, you're going to have extra fun, as there will be lots of
26 > changes made in a very short time for you to follow. Actually, what
27 > active languages do we have? I don't even know that anymore. Who will
28 > have complete translations ready at some point for 2007.1?
29 A gentoo-doc listán jelezték, hogy elkezdődtek a munkák a 2007.1-es
30 dokumentációján és most keresik azokat akik aktívan résztvennének a
31 dokumentáció készítésén és fordításában. A fájlok egy része már megvan,
32 lehet nekiesni. Ki mit kér? :)
33
34 Üdv,
35 Balage