From: "Łukasz Damentko" <rane@g.o>
To: gentoo-doc-pl@l.g.o
Subject: [gentoo-doc-pl] NEWS Repozytorium SVN polskiego projektu tłumaczenia dokumentacji Gentoo
Date: Sun, 21 Aug 2005 20:01:33
1 Witam,
2
3 Dziś posprzątałem nasze repozytorium SVN, które było od pewnego czasu BARDZO zaniedbane. Usunąłem kilka kont osób nie biorących już żadnego udziału w projekcie (matti, spock, veng, grzesieq), dodałem też konta dla obecnych aktywnych jego uczestników (shadoww, aleander, herki (nowy człowiek od korekty, powitajcie go gorąco)). Wszystkim dodałem osobiste katalogi gdzie mogą przechowywać dokumenty. Umieściłem w repo również całą polską dokumentację z gentoo.org. Znajduje się w htdocs/. Drzewo katalogów jest takie samo jak na gentoo.org, większość plików znajduje się w katalogu htdocs/doc/pl.
4
5 Jeśli ktoś chciałby mieć dostęp do tego repozytorium, wystarczy, że założy konto w serwisie http://developer.berlios.de i zgłosi na adres rane@g.o zapotrzebowanie na taki dostęp. Znacznie ułatwia to pracę nad dokumentami, pozwala mi na kontrolowanie postępu nad ich tłumaczeniem, a tłumacza zwalnia z konieczności robienia kopii zapasowych oraz nieco redukuje bałagan na jego dysku.
6
7 SVN można pozwiedzać za pomocą przeglądarki, jego adres to http://svn.berlios.de/viewcvs/gentoo-doc-pl/trunk/trans/
8
9 Jeśli ktoś nie czuje się jeszcze pewnie w pracy z repo, mogę pokrótce wyjaśnić podstawowe polecenia i czynności, wystarczy zgłosić się do mnie na mail lub zapytać na kanale #gentoo-doc-pl w sieci freenode.
10
11 Pozdrawiam,
12
13 Łukasz