From: "Łukasz Damentko" <rane@g.o>
To: gentoo-doc-pl@l.g.o
Subject: [gentoo-doc-pl] NEWS: Nowi członkowie projektu
Date: Fri, 02 Sep 2005 07:12:57
1 Witam,
2
3 Lista (ponownie) zaczęła nam obumierać, więc postanowiłem wykorzystać ją
4 także jako medium do prezentowania nowych uczestników projektu, co
5 będzie dobrą formą nagrody i zwiększy ich morale (może zmotywuje
6 też do pracy pozostałych). :)
7
8 Ludzie dopisani ostatnio do listy tłumaczy dokumentacji Gentoo to:
9
10 Robert Frączek, volt3r: Był z nami dawno temu, ale postanowił
11 zobaczyć trochę świata i zniknął z projektu. Teraz powrócił do pracy
12 i dostał się na listę czarnych owiec za błyskawiczne przetłumaczenie
13 tekstu o mysql, który dał nam tyle fejmu w ostatnim GWN, napisanie od
14 nowa tego o mutt i dziesiątki mniej lub bardziej drobnych poprawek do
15 obecnych tłumaczeń, dzięki którym stały się one niemal bezbłędne.
16
17 Waldemar Korłub, stawrul: był dopisany w trads (ta tabelka
18 na http://dev.gentoo.org/~rane) od jakiegoś czasu przy paru pozycjach i
19 dobrze się wywiązał z ich tłumaczenia. Spędził wiele nocy nad
20 minipodręcznikiem amd64 technotes, napisał też tłumaczenie sparc
21 quickinstall, wszystko na bardzo dobrym poziomie, a teraz ciężko
22 pracuje nad artykułami. Myślę, że również zasłużył na fejm.
23
24 Obu dziękuję za dobrze wykonaną pracę i radzę ich naśladować.
25
26 Pozdrawiam,
27
28 Łukasz