From: Michiel de Bruijne <m.debruijne@×××××××.nl>
To: gentoo-pr@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-pr] Recruiting
Date: Thu, 22 Dec 2005 15:46:40
Hallo Ramon, Ik weet niet of het belangrijk is dat de personen die je zoekt fysiek in Nederland zitten, anders kan je op http://www.gentoo.org/proj/en/devrel/roll-call/userinfo.xml al de eerste verdeling maken. Ik weet niet of je ontwikkelaars een beetje kent, maar je zou geschikte kandidaten rechtstreeks kunnen benaderen (via email of IRC). Ik ben zelf geen officiële Gentoo-ontwikkelaar, maar heb wel veel ervaring met projecten en beheer in grote Gentoo-omgevingen. Ik weet natuurlijk niet precies wat je zoekt, maar ben wel geïnteresseerd/nieuwsgierig naar jullie vacatures. Kan/wil je daar meer informatie over geven? Groeten, Michiel de Bruijne. -- gentoo-pr@g.o mailing list