From: Ludek Sladky <sweet@××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Re: firefox 1.5.0.2 a CZ
Date: Mon, 17 Apr 2006 07:09:28
1 > A to jste instaloval jak? Pøes emerge? Mì tedy emerge zkompiluje nový
2 > Firefox, ale jakékoliv extensions nebo themes to neøe¹í, obvykle pak
3 > doinstalovávám ruènì. Teï v tom posledním pøípadì se mi aspoò povedlo
4 > nainstalovat lokalizaèní balíèek pro v¹echny u¾ivatele naráz (pøes
5 > -install-global-extension).
6
7 Ano, pres emerge, ale protoze jsem netrpelivy, instaloval jsem
8 mozilla-firefox-bin (coz jsem delal i pred tim).
9 Zde je vypis meho 02locale:
10 LANG="cs_CZ"
11 LC_CTYPE="cs_CZ"
12 LC_NUMERIC="cs_CZ"
13 LC_TIME="cs_CZ"
14 LC_COLLATE="cs_CZ"
15 LC_MONETARY="cs_CZ"
16 LC_MESSAGES="cs_CZ"
17 LC_PAPER="cs_CZ"
18 LC_NAME="cs_CZ"
19 LC_ADDRESS="cs_CZ"
20 LC_TELEPHONE="cs_CZ"
21 LC_MEASUREMENT="cs_CZ"
22 LC_IDENTIFICATION="cs_CZ"
23 LC_ALL="cs_CZ"
24 LANGUAGE="cs_CZ"
25
26 Promenna LINGUAS je uvedena v make.conf
27
28 Ludek Sladky
29 --
30 sweet - èlen HZTS (Hnutí Za Trvalý Shucon)
31 http://ci5.speccy.cz
32 --
33 Kryton: Je to energetická vlna, která zpùsobuje zásadní poruchu v
34 èasoprostoru.
35
36 Kocour: Taky zpùsobuje zásadní poruchu v prostoru mých kalhot.
37 - Red Dwarf - 39. Uroboros